marți, 30 martie 2010

La Piatra Neamt





Sambata am mers cu o prietena la Piatra (cea mai buna de altfel...) in vizita la niste rude cu gandul ca dupa sa ne plimbam...

Dupa bine cunoscutele peripetii in mijlocul de transport in comun am ajuns in minunatul oras. Dupa vizita la rubedenii :D am iesit evident la plimbare...dupa ce am hoinarit anapoda o vreme am mers si in parc... Sincer nu cred ca e doar parerea mea (si chiar daca ar fi...) e un parc mirific...te calmeaza, linisteste...vezi lume pasnica...totul e armonios asezat, mie una imi place foarte mult.

Un singur lucru m-a uimit...in timp ce noi cam tremuram de frig...(era putin rece) si eram destul de bine imbracate...cei din parc erau in tricou si pantaloni scurti..(ori sunt ei invatati cu frigul ori...nu-mi explic).

Oricum mereu mi-a placut orasul asta...multitudinea de activitati pentru timplul liber atat pentru tineri cat si pentru alte categorii de varsta... amenajarea spatiului in functie de anotimp ... ce mai frumos...

PS Un oras numai bun de vizitat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu