marți, 23 martie 2010

Victorie la...baschet



A venit si campionatul de baschet si probabil o sa treaca la fel ca si cel de handbal... oricum merita sa-ti dai silinta sa iti demonstrezi tie ca esti sau nu bun la un sport anume. Eu asa am facut si rezultatul e tragic :D Desi primul meci a fost putin dezastruos as vrea sa incep prin a descrie sala minunata...(sabotata ...altfel nu imi explic)

Asa ..daca la Tg Ocna era sala roasa insa era sintetica aici nu am fost la fel de norocosi... sala avea parchet...astfel cand bateai mingea isi lua oarecum efect (insa dah ...detalii..). M-a surprins faptul ca baia desi arata ca dupa razboi..nu avea mirosul specific si vestiarul (am zis vestiarul...) in care ne-am schimbat 3 echipe era dotat cu banci (de o calitate indoielnica insa.. superioare celor de la Tg Ocna). Meciul a decurs ok mai ales ca pe primul l-am si pierdut (...desi era evident rezultatul al nostru iubit profesor a ramas uimit ca am pierdut)
Dupa alte cateva meciuri a venit si randul nostru sa jucam cu echipa din Onesti (cele mai dragute fete...nimic de reprosat iar antrenoarea de pus pe rana...tot respectul) In meciul asta am jucat ceva mai larg... si ne-am (desi am avut impresia ca doar eu) aparat mai avansat (ca in final sa mi se reproseze ca am jucat singura...iarasi detalii..) iar adversarele desi au condus in prima repriza au pierdut.

Intre timp am urmarit meciul in care au jucat minunatele fete de la Moinesti (in timpul diferitelor competitii am observat ca oamenii de acolo...sunt oarecum disperati..vor sa castige desi nu merita ..au impresia ca toti ii nedreptatesc...sunt faultati insa ei nicio data nu faulteaza si tot felul de pretentii de genu...) Desi aveam impresia ca baschetul este jucat de oameni cu o inaltime medie..ca sa nu zic mare echipa din Moinesti ne-a uimit cu pregatirea lor naucitoare izbindu-se ca niste albine care roiesc in stanga si in dreapta, cu gandul ca o sa primeasca aruncari libere...ideea e ca la inaltimea lor (cea mai inalta avea probabil 1 65 iar vedeta echipei cu care de altfel ne-am mai intalnit hmm...sa zic 1 55 asa..cu indulgenta) iti ajung doar cu capul in piept s nu zic in burta...am mai observat ca toate joaca cu parul desprins...e metoda de camuflare probabil... oricum curioasa natie...aveau de comentat in vestiar, ca desi noi vedeam ca ele intrau in adversar..cu gandul ca la baschet omul cu mingea nu are voie sa fie atins, cum ca micutele de ele (la propriu) au fost faultate si nedreptatite. Eu stiam o vorba..daca iti spune cineva ca esti beat poti avea indoieli insa daca iti spun mai multi ca esti..dute si te culca...asa si ele acum doar ele aveam impresia ca au fost nedreptatite...

Oricum nici victoria nu prea a fost dulce..dupa cum ziceam se pare ca din punctul unora de vedere am jucat singura...si nu victoria conta ci ca nu am dat pase unei singure persoane (pare rau insa in meci toti am gresit..si nu tin sa amintesc de cate ori a pierdut mingea, a ratat sau mai stiu eu insa conteaza mai putin..mereu o sa vedem aschia din ochiul vecinului) dar a trecut si asta...si am ajuns intregi acasa..si victorioase pe langa:D..locul 3 pe judet (Din 5 echipe)

PS se putea si mai rau...deci bv fetele si bafta la ultima competitie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu