sâmbătă, 3 aprilie 2010

La Biserica de Florii....




Desi nu tineam neaparat sa merg la Biserica de Florii am mers pentru a-mi insoti prietena...

Cum era ticsita Biserica am stat afara unde un domn a adus ,la scurta vreme dupa ce am ajuns , un brat de crengute...si de aici a inceput panarama. Daca ma credeti sau nu se batea lumea de la crengi (nu stiu se mananca??) avea lumea brate intregi de crengute (ma intreb ce fac cu ele) si parca tot nu le ajungea...

Mereu cand merg la Biserica mi se dovedeste ca lumea de acolo (trecuti de prima tinerete de ceva vreme..) nu e tocmai rabdatoare pasnica ci din potriva. "Doamnele" care tot frecventeaza comenteaza sau iti atrag atentia cu privire la tinuta..(care de altfel nu are nimic..) sau ca nu faci cruce cand trebuie (zic din experienta) ori alte motive...cum ar fi ca le stai in fata si nu vad preotul (tot din experienta) si tot asa... numai de te-ar scoate putin din sarite...(putin..vorba vine).

Asa ca de cele mai multe ori e bine sa te rogi acasa.

PS Bietele crengi si bieti copaci ciufuliti pentru Duminica Floriilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu