luni, 26 aprilie 2010




Am inceput si eu scoala de soferi...si nu sunt speriata (cum sincer ma asteptam sa fiu)...nu stiu de ce se tot spune despre femei ca nu conduc barbateste , mie sincer nu mi sa parut deloc greu la primele ore. E vorba doar de viteza de reactie as zice...si totul devine un mecanism...in timp dupa sute... mii de km parcursi.

M-a deranjat insa marlania din trafic..desi vedeau "Scoala" nu incetau sa-mi vaneze fiecare manevra gresita si sa claxoneze cu disperare...doar ei s-au nascut invatati nu??

Desi a fost prima data cand m-am urcat la volan instructorul m-a pus sa conduc direct Bacau-Buhusi. Spre uimirea mea chiar m-am descurcat bine...motorul nu mi s-a oprit asa cum ma asteptam. Fiind primele ore chiar sunt mandra de mine.
Nici legislatia nu e cine stie... se invata usor iar profu explica bine...

La poligon cu motoru nu am ajuns inca pt ca sambata a plouat insa...nu cred ca o sa fie greu...nu o sa mai fie natarai care sa imi taie calea, sau care sa claxoneze cu disperare.

Abia astept sa am carnet;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu