marți, 4 mai 2010

Plimbare ...

LA IASI












Oras frumos...mare..cam liniar insa bine structurat.



Mi-a placut parcul... cu teiul lui Eminescu, florile asezate simetric, viu colorate te impingeu sa..le rupi:))) ca asa e romanul ;)) In parc insa am gasit si liniste, relaxare, un spatiu idilic unde vantul abia adia intr o zi destul de calda, precum si oameni frumosi as zice...senini... copii jucausi, batrani cu un aer de intelepciune insa aveau un zambet special.

Am vazut un om care canta pentru bani...si am apreciat caci nu cersea...ceea ce e mai rar.
Multe proiecte caritabile, expozitii si diferite concursuri desfasurate zilnic. Un oras rustic insa activ.

Multitudinea de covrigarii a lasat impresia ca doar aia se mananca pe acolo avand covrigi cu..."gust de orice" ;)) numai sa cumperi insa mai erau multe femei cu flori, lasandu-ti impresia ca studentii inca mai sunt romantici..
(sa fim seriosi si realisti) mai sunt multe farmacii (oare de ce??:)))muuulte magazine de haine si...cam atat.
Un oras batran...dar frumos exceptant drumul pana acolo ...2 ore si ceva cu trenu insa a meritat...atata bro am;))

Oricum nu o sa fac acolo facultatea:)... e un oras linistit... mi a placut nu avea cum sa nu imi placa...orice oras e mai frumos decat Buhusi City oamenii mai au si alte preocupari decat scuipatul semintelor si nah..e bine de stiut;))

Data viitoare sper sa am mai mult timp poate cine stie...aparentele inseala
(din unele puncte de vedere).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu